Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania wg wymagań zamieszczonych w załączeniu.
Termin składania ofert upływa w dniu 16.07.2024 o godzinie 12:00.
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania
1) Czy kamera z wideodomofonu przy wejściu głównym może zastąpić kamerę nad planowanym panelem domofonu?
Odpowiedź: Tak, o ile strumień z tej kamery będzie dostępny w sieci LAN w szczególności dla Rejestratora IP.
2) Czy można zmienić miejsce montażu wideorejestratora z pokoju nr 17 na pokój 26 i tam sprowadzić wszystkie kable i je zakończyć w jednej z istniejących szaf?
Odpowiedź: Tak.
3) Czy stosując w ofercie rozwiązanie cyfrowe będzie można skorzystać z wolnego gniazda LAN w pomieszczeniu, w którym ma znajdować się słuchawka/panel domofonowy?
Odpowiedź: Tak.
4) Czy istnieje możliwość w przypadku nieodnalezienia trasy prostopadłej z korytarza do trasy kablowej pod parapetem na piętrach położenie kanału kablowego na tym odcinku w jednym z pomieszczeń w celu rozejścia się nowym okablowaniem w obu kierunkach?
Odpowiedź: Tak.
5) W jakich godzinach można przeprowadzać pracę? Czy mogą to być godziny 7.00-19.00?
Odpowiedź: Dostęp do pomieszczeń w budynku jest możliwy od 8:00 do 16:00, w godzinach od 16:00 do 19:00 po uprzednim uzgodnieniu.